LPS Maalivahtikoulu

Maalivahtivahdeille järjestetään maalivahtiharjoituksia. Maalivahtitoiminnasta vastaa valmennuspäällikkö Pertti Grönberg. Valmentajina ja toiminnan suunnittelijoina toimii Hannu Ahtinen. Maalivahtivalmennusta tarjotaan tarpeen mukaan myös joukkueisiin.

LPS maalivahtitalli järjestetään syksyllä intokoulun yhteydessä Hertta areenalla tiistaisin ja torstaisin klo 15-16.

Maalivahtikoulu on tarkoitettu 2006-2012 -syntyneille pojille ja tytöille. Maalivahtitalliin ilmoittautuminen on avoin kaikille ikäluokkien pelaajille, paikkoja on yhteensä 16 (8 vanhempien ryhmään ja 8 nuorempien ryhmään) innokkaalle maalivahdille.Toiminnassa ei ole joukkuekiintiöitä, mukaan otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Maalivahtitallin valmennuksesta vastaavat Siiri Aho ja Pertti Grönberg. Valmentan johdolla tehdään ikäluokkaan sopivia maalivahtiharjoitteita. Tavoitteena on tutustua maalivahtien perustekniikoihin, maalivahdeille tarpeellisiin fysiikka- ja koordinaatioharjoitteisiin sekä esitellä pelaajille myös malleja omalla ajalla tehtävään harjoitteluun.

Maalivahtitalli

Pienten ryhmä 2010-2012
Hinta: 35€
Aika: tiistai 15-16, Hertta areena
Kesto: 24.8.-5.10. (7 harjoitusta)

ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT.

Isojen ryhmä 2006-2009
Hinta 35€
Aika: torstai 15-16, Hertta areena
Kesto: 26.8.-7.10. (7 harjoitusta)

ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT.

HUOM! 8 ensimmäistä per ryhmä mahtuu mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätiedot tai apua ilmoittautumiseen:

Veera Ronkainen
veera(a)laajasalonpalloseura.fi