Jäsenyys

Seuran jäseniä ovat kaikki jäsenmaksunsa maksaneet pelaajat, kannatusjäsenmaksun maksaneet kannattajajäsenet sekä kunniapuheenjohtaja ja kunniajäsenet. Jäsenmaksun maksaminen on edellytys seuran järjestämän harjoitus- ja pelitoimintaan osallistumiselle.

Jäsenmaksukausi on kalenterivuosi. 1.8. jälkeen liittyviltä -50% kalenterivuoden jäsenmaksusta.

Jäsen- ja muut maksut 2022:
200 € jäsenmaksu, juniorit.
80 € jäsenmaksu, aikuiset.
20 € Kannatusjäsenmaksu.

Säännöistä löytyy lisätietoa jäsenyyteen liittyvistä asioista, kuten jäseneksi liittymisestä sekä jäsenen oikeuksista ja velvollisuuksista.

Kerho- tai jalkapallokoulun toimintaan osallistujilta ei peritä jäsenmaksuja.

Sisarhyvitys

Laajasalon palloseuran vuosikokous päätti ottaa käyttöön kaudesta 2020 alkaen toistaiseksi sisarhyvityksen seuramaksusta seuraavin käytäntein:
- Hyvitys myönnetään hakemuksesta ja perheen toisesta alaikäisestä jäsenestä (yksi / perhe)
- Hyvitys myönnetään varustelahjakorttina (arvo 50€).
- Hakuaika 1.2.-30.9. Molempien lasten kyseisen vuoden jäsenmaksu pitää olla maksettuna ennen hakemuksen käsittelyä.

Näin haet hyvitystä:
- Täytä linkistä löytyvä hakemuslomake ja lähetä se osoitteeseen info(a)laajasalonpalloseura.fi.

Lisätietoja jäsenyyteen liittyvissä asioissa seuran puheenjohtajalta Vesa Marttiselta, toiminnanjohtaja Juha Tikanderilta tai hallintopäällikkö Mia Stierncreutzilta.