LPS T09-10

LPS T09-10

Tyttöenergiaa saaresta!

Joukkue pelaa pelejä lähiseudun joukkueita vastaan. Joukkueessa harjoittelee ja pelaa 18 pelaajaa. Uudet pelaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaan, lisätietoja joukkueenjohtaja Sannalta. Hyödynnä kuukauden maksuton kokeilujakso! LPS T09-10 on sitoutunut seuran valmennuslinjaan, jonka peruspilarit ovat urheilullisuus, uskallus ja osaaminen.

Yhteystiedot:
Joukkueenjohtajina joukkueessa toimivat Sanna Hänninen-Vilokainen (joukkueenjohtaja) ja Pekka Kuittinen (joukkueenjohtaja, hallinto). Meidät tavoitat sähköpostitse osoitteesta lps.joukkueenjohtaja(a)gmail.com.
Vastuuvalmentajina joukkueessa toimivat: Aino Hjerppe, helmimaria02(a)gmail.com ja Liina Turhala, liinaturhala(a)gmail.com.
Rahastonhoitajan tehtäviä hoitaa Mikko Kaartinen, mikko(a)urbanizator.fi.

Harjoitusaikataulu Kesä 2023
Maanantai klo 16:45-18:15 Saari Areena
Tiistai klo 16:45-18:15 Saari Areena
Torstai klo 17:45-19:15 Saari Areena

Varusteet
Joukkueen pakolliseen varustukseen kuuluvat treenipaita, shortsit, sukat, pelipaita x 2, jalkapallokengät, juomapullo ja pallo. Suositeltavia varusteita ovat seuran verkkarit ja sadetta pitävä takki.

LPS:n varusteyhteistyökumppaneina toimivat Adidas ja XXL. Seuravaatteet hankitaan XXL:n verkkokaupasta (linkki) ja varusteita voi käydä sovittamassa XXL:n Itiksen myymälässä. Kaikki tunnistautuneena tehdyt ostokset kartuttavat LPS:n bonustiliä ja Itiksen myymälässä on LPS:n jäsenille tarjolla 10 % alennus kaikista jalkapallotuotteista.

Joukkueen hallinta ja viestintä
Joukkuetta hallitaan joukkueen omilla myClub -sivuilla, joista selviää aina mm. ajantasaiset peli- ja harjoitusajat.