LPS Korttelifutiskoulu

LPS Korttelifutiskoulu

Korttelifutiskoulua järjestetään vuosittain kesäkuukausina Laajasalon alueen leikki- ja lähikentillä. Kesällä 2024 korttelifutiskoulua on tarjolla vuosina 2018 ja 2017 syntyneille tytöille ja pojille touko-kesäkuun ajan. Korttelifutiskoulu tuo futiksen leikki- ja lähikentille, sen tarkoituksena on tutustua jalkapalloon harrastuksena ja oppia lajin perusteita. Innokkaimmille Laajasalon Palloseuran korttelifutiskoulu toimii johdatuksena joukkuetoimintaan.

Korttelifutiskoulun harjoitusohjelman on suunnitellut LPS:n ammattivalmentajat. Ohjaajina toimivat pääasiassa LPS-taustaiset nuoret aloittelevat valmentajat, lisäksi futiskoululaisten vanhempia saatetaan tarvita apuohjaajiksi.

Toimintaan ovat tervetulleita mukaan sekä uudet että vanhat pelaajat.

LPS KORTTELIFUTISKOULUT KESÄLLÄ 2024

KULTAPOSSUPUISTO, TI 17:30 - 18:15 (7.5-29.6.)

UIMARANNAN NURMI, KE 17:30 - 18:15 (8.5.-29.6.)

KRUUNUVUORENRANNAN TEKONURMI, LA 12:00 - 12:45 (4.5.-29.6.)

Korttelifutiskoulu huipentuu lauantaina 29.6. Reilusti Parempi Saari Areenalla pidettävään kaikkien korttelifutiskoulujen yhteiseen pelitapahtumaan.

ILMOITTAUTUMINEN LPS KORTTELIFUTIKSEEN: https://lps.myclub.fi/flow/courses/public

Korttelifutiskoulun hinta on 80 euroa, hinta sisältää harjoitukset, futiskoulupaidan ja korttelifutispelitapahtuman.