Liity seuraan

Laajasalon palloseura on Helsingin Laajasalossa toimiva jalkapalloseura. Seura on perustettu vuonna 1978. Kaudella 2021 seurassa on lähes 1000 pelipassipelaajaa, joista noin 750 on juniori-ikäisiä. Miesten edustusjoukkue pelaa kolmosessa ja naisten edustusjoukkue nousi kolmoseen kaudeksi 2022.

Visio
Tarjoamme laadukkaita jalkapalloelämyksiä omalla vihreällä saarellamme.

Arvot
Vastuullinen yhteisöllisyys
Tavoitteellisuus
Avoimuus

Joukkuetoiminnan lisäksi LPS järjestää jalkapallokouluja sekä harrastetoimintoja niin aikuisille kuin lapsillekin. Liikutamme viikottain yli 1000 lasta ja aikuista. Tarjoamme kaikenikäisille hyvät mahdollisuudet pelata jalkapalloa kotisaarella, Laajasalossa.

Haluamme seurana olla aktiivinen paikallisyhteisön jäsen, haluamme luoda tervettä kotiseutuylpeyttä ja yhteisöllisyyttä toiminta-alueellamme. Meidän seuraan on tervetullut mukaan jokainen niin kentälle kuin vapaaehtoiseksikin.

Pyrimme luomaan ehjän pelaajapolun kohti kunkin pelaajan omaa huippua. Laajasalon palloseurassa pelaaja pystyy harrastamaan ja kilpailemaan jalkapallossa oman motivaatio- ja taitotasonsa edellyttämällä tavalla. Hyväksymme myös sen, ettemme välttämättä pysty enää ison kentän maailmassa kaikissa ikäluokissa kilpailemaan joukkueina valtakunnan huippujen kanssa. Tahdomme kuitenkin antaa yksilölle eväät aivan jalkapallomaailman huipulle asti, toisaalta meidän seurassamme on myös hyvä harrastaa ja oppia liikunnallinen elämäntapa

Haluamme olla vahvasti johdettu yhteisöllinen seura. Haluamme olla seura, jossa vastuuhenkilöt tekevät vastuullisia päätöksiä seuran hyväksi. Suurissa linjoissa kuullaan koko seurayhteisöä ja siten kuljemme yhdessä kohti tulevaa. Seuran vapaaehtoisista pidetään huolta ja heitä tuetaan, koulutetaan ja ohjataan. Vapaaehtoiset osaavat myös hakea vertaistukea toisistaan. Tuen ja koulutuksen kautta luomme seurakulttuuria ja yhtenäisiä toimintatapoja.

LPS:n vuonna 2020 käyttöönotetun valmennuslinjan päällimmäiset nostot ovat urheilullisuus, osaaminen ja uskallus. Lyhyesti haluamme kasvattaa liikunnallisesti hyviä pelaajia ja haluamme urheilullisuuden näkyvän pelitavassamme ja treeneissämme. Haluamme kasvattaa pelaajia, jotka osaavat ja uskaltavat pallon saadessaan pelata. Pelaajilla on lupa yrittää, iloita onnistumisista ja epäonnistua turvallisessa ja sallivassa ympäristössä. Samalla uskallamme kuitenkin pitää vaatimustason riittävän korkealla.

Tule mukaan! Etsitään sinulle sopiva ympäristö pelata jalkapalloa! Helpoimmin pääset mukaan ottamalla yhteyttä joukkueenjohtajaan tai seuran toiminnanjohtajaan tai hallintopäällikköön.

Toiminnanjohtaja Juha Tikander 050 3747 303, juha ät laajasalonpalloseura.fi
Hallintopäällikkö Mia Stierncreutz 040 5098 758, mia ät laajasalonpalloseura.fi