Uudet pelaajat ovat tervetulleita 31.10.2022 alkaen

LPS 08 etsii muutamaa kilpapelaajaa P15 Eteläliigan ryhmään – erityisesti ykkösmaalivahti on haussa.

Kiinnostuitko?

Ota rohkeasti yhteyttä joukkueenjohtajaan Jaakko Sarpoon (050 5940 955 tai joukkueenjohtaja08@gmail.com).

Tarjoamme liigapaikan lisäksi koulutetun ja laadukkaan valmennuksen (valmennustiimissä Kimmo Kaukonen (UEFA B) ja Ilkka Salonen (UEFA B)), mahdollisuuden osallistua seuran b-junioreiden toimintaan sekä kutsutason turnaustapahtumat kotimaassa ja ulkomailla.

Uutta seuraa etsivät tai jalkapalloharrastusta aloittavat pelaajat ovat tervetulleita kokeilemaan LPS 08 -joukkueen toimintaa maanantaista 31.10.2022 alkaen. Kilparyhmää (P15 Liiga Etelä) sekä haaste- ja harrastetason ryhmää etsivät pelaajat ovat kaikki tervetulleita. Etsimme pelaajia kaikille pelipaikoille – myös maalivahteja.

Tarjoamme kuukauden maksuttoman avoimen treenin / kokeilujakson, jonka voit aloittaa juuri sinulle sopivana ajankohtana. Olethan etukäteen yhteydessä joukkueenjohtajaan sopiaksesi kokeilujaksosta.