ETSINTÄKUULUTUS: VALMENTAJIA HAETAAN!

Laajasalon Palloseuran pelaajamäärä on ilahduttavassa kasvussa ja ensimmäistä kertaa seuran historiassa on ylitetty 800 pelipassipelaajan raja, viime vuodesta kasvua on ollut lähes 150 lisenssipelaajan verran. Samaan aikaan jalkapallon harrastajamäärät ovat olleet kasvussa myös monessa muussa seurassa. Harrastajamäärän kasvu asettaa seurat myös olosuhteiden ja valmennuksen osalta haasteiden eteen. Lisääntyvän pelaajamäärän tulisi tarkoittaa myös lisääntyvää määrää valmentajia. Myös kerhotoimintojen kuten esimerkiksi perhefutistarjonnan kysyntä on ollut kasvussa ja jotta pystymme lisäämään ryhmien määrää tarvitsemme mukaan toimintaan uusia ohjaajia.

Tarvitsemme vielä mukaan muutamia lisävalmentajia, sekä apuvalmentajiksi että vastuuvalmentajiksi lasten ja nuorten ryhmiin. Tässä haussa pyydämme apua myös LPS-perheen sisältä. Oletko itse halukas lähtemään valmentajapolulle tai tunnetko jonkun josta olisi LPS-valmentajaksi? Tarjoudu tehtävään, vihjaa tekijästä tai ehdota tuttua hakeutumaan valmentajaksi, auta meitä yhdistämään tekijä ja tehtävä.

LPS:n ilmoitus avoimista valmentajapaikoista: https://www.jalkapallovalmentajat.fi/valmentajaporssi/?x143931=888816

Ota rohkeasti yhteyttä vaikka valmennuspäällikköön tai muihin seuran työntekijöihin.