LPS:n fanituotemallisto uudistuu!

LPS:n uuden fanituotemalliston on suunnitellut laajasalolainen graafikko, Degerö – vaatemerkistä monelle tuttu Teemu Junkkaala. Teemu on myös tuttu jo pitkään jatkuneesta vapaaehtoistyöstään LPS P11 joukkueen parissa. ”Ajatuksena oli tuottaa LPS:lle tyylikäs mallisto, jota voisi kuvitella käyttävänsä myös arjessa muulloinkin, kun pelipäivinä. Lisäksi kiinnitetään entistä enemmän huomiota materiaalien laatuun”, Teemu kertoo.

Toiminnanjohtaja Juha Tikander jatkaa ”Olemme käytännössä huomanneet, että pelkkä verkkokauppa ei ole ollut fanituotteille toimiva ratkaisu, joten nyt on tavoitteena tarjota enemmän mahdollisuuksia ostaa tuotteita seuran tapahtumissa tai toimistolta erikseen sovittavina aikoina. Tulevaisuudessa tietyt klassikot, kuten kaulaliinat ja T-paidat ovat ostettavissa ympäri vuoden, mutta muutoin fanituotteiden osalta menemme aikaisempaa enemmän kausittain vaihtuvin ja ennakkoon tilattaviin kampanjatuotteisiin.”

Tämän kevään tuotteet on nyt tilattavissa ennakkohintaan myClubin kautta noin viikon ajan eli tiistaihin 4.4. saakka. Kaikki ennakkoon tilatut tuotteet toimitetaan LPS kevätturnaukseen 13.5.-14.5. noudettaviksi.

Tutustu mallistoon ja tilaa itsellesi tai perheellesi tuoreita LPS fanituotteita täältä: https://lps.myclub.fi/flow/shop/products