Toiminta

Joukkuetoiminnan lisäksi LPS järjestää myös muuta toimintaa eri ikäisille runaasti ympäri vuotta. Toimintavalikoista löydät niin tapahtumat kuin eri ikäisten harrastetoiminnotkin

Alle kouluikäisille on tarjolla Perhefutista ja jalkapallokerhotoimintaa LPS jalkapallokerhoissa lähes ympäri vuoden. Kouluikäisille iltapäiväkerhotoimintaa ja Easyfutista kiinnostuksen mukaan.  Kesällä järjestämme jalkapallokouluja kesäkuussa ja elokuussa. Jalkapallojen ja -kerhojen kautta on helppo tulla mukaan lajin pariin.

Kesäisin ja koulujen loma-aikoina pyrimme tarjoamaan jalkapallopäiväleirejä.

Aikuisille tarjolla on jalkapallokoulutoimintaa.

Intoryhmiin, taito- ja kykykouluihin sekä maalivahtitalliin ilmoittautumisesta lisäohjeita saa seuran toimistolta.

Toimintaryhmien lisäksi LPS järjestää vuoden aikana erilaisia jalkapallo- ja liikuntatapahtumia.

Alasivuilla on ohjeet ilmoittautumisiin eri toimintoihin. Kun tarvitset lisätietoja tai apua ilmoittautumiseen, olethan yhteydessä.

Mia Stierncreutz
Hallintopäällikkö