Seuran esittely

Tarjoamme kaikenikäisille hyvät mahdollisuudet harjoitella ja pelata jalkapalloa kotisaarella, Laajasalossa.

Laajasalon palloseura on Helsingin Laajasalossa toimiva jalkapalloseura. Seura on perustettu vuonna 1978. Toiminta-ajatuksemme mukaisesti tarjoamme laadukkaita jalkapalloelämyksiä omalla vihreällä saarellamme. Toiminnan perustana on arvot; vastuullinen yhteisöllisyys, avoimuus ja tavoitteellisuus.

Laajasalon palloseuran valmennuslinjassa nousee esiin kolme pääkohtaa Urheilullisuus, Uskallus ja Osaaminen. Näiden nostojen sekä seuran arvojen mukaisesti liikutamme viikoittain yli tuhatta henkilöä lapsia, nuoria ja aikuisia.

Tällä hetkellä meillä on toimintaa 3-vuotiaista lapsista aina ikämiehiin saakka. Nuorimmille on vaihtoehtoina Perhefutis tai jalkapallokerho, 5-vuotiaista alkaen meillä on tytöille ja pojille tarjolla joukkuetoimintaa aina aikuisikään saakka. Joukkueet harjoittelevat ja pelaavat tasoryhmissä, jotta kaikille pelaajille saadaan sopivasti haastetta ja onnistumisia Aikuisille naisille ja miehille tarjoamme jalkapallokoulua, kuntofutista, harrastejoukkuetoimintaa tai kilpailullisempaa toimintaa, omien tavoitteiden ja taitojen mukaan.

Laajasalon palloseura tunnetaan laadukkaasta juniorityöstä ja meidät on palkittu Palloliiton Helsingin piirin vuoden nuorisotoimintaseurana vuosina 2012 ja 2018. Olemme myös Olympiakomitean laatuseura, sekä lasten ja nuorten toiminnan osalta, että aikuisten toiminnan osalta.

Pääasiassa toimimme vapaaehtoisvoimin. Toiminnan kasvaessa olemme kuitenkin nykyään myös merkittävä työnantaja. Kuukausittain maksamme palkkaa noin kolmelle kymmenelle henkilölle. Kesäkuukausina olemme pystyneet tarjoamaan kesätyöpaikan noin viidelletoista nuorelle.

Tervetuloa mukaan hyvään seuraan!

ImageImage