Joukkueet

Laajasalon Palloseurassa on tällä hetkellä 27 joukkuetta ja yhteensä yli 900 pelaajaa. Tavoitteenamme on kasvattaa tasaisesti pelaajamäärää ja perustaa uusi ikäluokka joka vuosi.

Helsingin piiri on palkinnut seuramme Vuoden nuorisotoiminta -ansiomerkeillä vuosina 2012 ja 2018. Olemme myös Olympiakomitean laatuseura, sekä lasten ja nuorten toiminnan osalta, että aikuisten toiminnan osalta. Palloliiton laatujärjestelmässä olemme tasolla 3.

Tällä hetkellä nuorin ikäluokkajoukkueemme on LPS 17. Keväällä, toukokuussa 2023 perustetaan uusi ikäluokkajoukkue LPS 18. Tätä nuoremmille pelaajille meillä on tarjolla PerheFutista sekä jalkapallokerhotoimintaa.

Otamme uusia pelaajia kaikkiin joukkueisiimme, tiedustelut kannattaa laittaa oman ikäluokan joukkueenjohtajille. Yhteystiedot löytyvät joukkueiden alasivuilta. Voit myös kysyä seuran työntekijöiltä omalle lapselle tai itsellesi sopiva joukkuetta tai toimintaa.

Harjoituksia juniorijoukkueillamme on 1-4 kertaa viikossa. Harjoituspaikkoina toimivat Laajasalon ja lähialueen kentät, toiminnan ydin on kuitenkin Laajasalon liikuntapuistossa ja Ilomäentiellä omilla tekonurmikentillä. Huhtikuusta lokakuuhun harjoittelemme ja pelaamme saaren ulkokentillä. Talvikaudella harjoittelemme lisäksi koulujen liikuntasaleissa ja lähialueen palloiluhalleissa.

Viime vuosina sekä junioritoiminta että aikuisfutis ovat kasvaneet merkittätävästi. Kaudella 2022 teimmekin seuraennätyksen kokonaispelaajamäärässä.  Iloksemme voimme todeta, että joukkuetoimintamme on hyvällä mallilla. Kiitos kuuluu myös kaikille vapaaehtoisille toimijoillemme.

LPS:ssa on ilo harrastaa vauvasta vaariin, nuorimmat toiminnassa mukana olevat ovat perhefutiksen kaksi -vuotiaat ja vanhimmat pelaavat seuran KKI-joukkueissa. LPS tarjoaa hyvän paikan kehittyä futarina tai harrastaa ja pitää kuntoa yllä.

Joukkuetoiminnassa pystytään tasoryhmillä antamaan kullekin pelaajalle sopivan tasoisia haasteita ja siten pystymme palvelemaan sekä vasta aloittaneita kuin jo pidemmällekin ehtineitä harrastajia.